RegioCruiser
RegioCruiser

RegioCruiser

RTS Nederland biedt aanvullend op de CityCruisers twee grotere opbouwtypen: de RegioCruiser en de GlobalCruiser. De GlobalCruiser is ontwikkeld op basis van de flexibele condities van de RegioCruiser maar kent in plaats van een aluminium grondraam een stalen grondraam voor zwaardere belading.  


Voor de chauffeur met het BE-rijbewijs heeft RTS Nederland al sinds jaar en dag de CityCruiser in het assortiment. Deze opbouw is verkrijgbaar via het dealernetwerk van de fabrikant. Nieuw op de markt is sinds begin 2013 de RegioCruiser en GlobalCruiser voor de chassis met meer tonnage. De RegioCruiser heeft een gesloten opbouw voor trucks met een 7,5 tot 12 ton chassis. De GlobalCruiser biedt mogelijkheden voor een chassis vanaf 15 ton met een stalen grondraam. 

De RegioCruiser is dé oplossing voor het vervoer van een beladen (7,5 ton - 12 ton segment) bedrijfswagen met een gesloten opbouw. Dit maakt uw bedrijfswagen geschikt voor vervoer van nagenoeg alle goederen, van postpakketten tot bouwmaterialen en retailgoederen. Door de lichtgewicht constructie uit aluminium met keuze uit verschillende wandinvullingen afhankelijk van de toepassing is de gesloten carrosserie voor veel toepassingen geschikt. Bent u opzoek naar een snaplock, een carrosserie bestaande uit plankdelen van aluminium, dan is dat ook mogelijk.

Grondraam
Het grondraam is opgebouwd uit hoge aluminium extrusie profielen welke volgens de opbouwvoorschriften van de truckfabrikant op het chassis worden bevestigd.

Vloer
De vloer bestaat uit 24 of 27 mm dikke platen voorzien van antislip patroon en mes-en-groef verbinding bij de verbindingsnaden. Ook kan een hardhouten vloer van 28 mm dik of een 23 mm dikke plywood multifloor met antislip toplaag worden gemonteerd. 

Achterzijde
De achterzijde bestaat uit een portaal van RVS kokerprofiel

Zijwanden/kopschot
Wandinvulling 20 of 24 mm plywood of aluminium snap-lockprofiel.

Laadklep + Topklep i.p.v. achterdeuren:
Laadklep Dhollandia 1000, 1500 of 2000 kg. Topklep met doorlopend scharnier en gasveren, waterkering en aluminium laadklepdorpel tegen portaal.

Dak
Opgebouwd uit geanodiseerd aluminium kap- en brute aluminium toogprofiel met een lichtdoorlatende polyester plaat. Geïsoleerd 25 mm dakpaneel tegen meerprijs.

Kleurstelling
Wanden en achterzijde in 3 gangbare witte cabinekleuren; omrandingen in geanodiseerd aluminium.

Elektra/verlichting
Aan de achterzijde worden de achterlichten in RVS lichtbakken gemonteerd. Aan de binnenzijde is de laadruimte standaard voorzien van 2 stuks plafonnière. Tevens wordt de carrosserie voorzien van wettelijk verplichte zijverlichting en LED topverlichting achter.

OPTIES

Het aantal opties is bijna onbeperkt. Van standaard oplossingen zoals opstappen, zijdeuren, pijpenluikjes, verschillende wandinvullingen, spiegeloverbouw, lat om lat, bindrail, sjorogen tot complete wanden met harmonicadeuren.

Naast een aantal standaard afmetingen, kan de RegioCruiser worden gebouwd in de door u gewenste afmetingen.

Direct naar uw Cruiser dealer