GlobalCruiser
GlobalCruiserGlobalCruiser

GlobalCruiser

De GlobalCruiser is dé oplossing voor het vervoer van een beladen (maximaal 18 ton inclusief laadbak) bedrijfswagen met een gesloten opbouw. Dit maakt uw bedrijfswagen geschikt voor vervoer van nagenoeg alle goederen.

Op het stalen grondraam is een aluminium constructie gebouwd die geschikt is voor verschillende wandinvullingen, afhankelijk van de toepassing. Bent u opzoek naar een snaplock, een carrosserie bestaande uit plankdelen van aluminium, dan is dat ook mogelijk.

Dankzij de flexibele levering in specifieke onderdelen en halffabricaten, is de carrosseriebouwer zeker van een heel breed programma met tal van mogelijke maatvoeringen.  De modulaire opbouw kent onder andere diverse wandinvullingen (plywood, ecofont, carbofont, geïsoleerd, snaplock, alu) en vloeren (betonplex, antislip, geïsoleerd 28 mm hardhout, alu). Daarnaast zijn tal van mogelijkheden voor daken en deuren (standaard wordt een fraai standaard RVS-achterportaal geleverd). De grote diversiteit aan uitvoeringen die zo ontstaat, biedt naast een totaalproduct op maat van de klant ook een uiterlijke afwerking op topniveau en een lange levensduur.

Grondraam
Het grondraam is opgebouwd uit stalen profielen welke volgens de opbouwvoorschriften van de truckfabrikant op het chassis worden bevestigd.

Vloer
De vloer bestaat uit 24 of 27 mm dikke platen voorzien van antislip patroon en mes-en-groef verbinding bij de verbindingsnaden. Tevens heeft het een stalen grondraam. Ook kan een hardhouten vloer van 28 mm dik of een 23 mm dikke plywood multifloor met antislip toplaag worden gemonteerd. 

Achterzijde
De achterzijde bestaat uit een portaal van RVS kokerprofiel

Zijwanden/kopschot
Wandinvulling 20 of 24 mm plywood of aluminium snap-lockprofiel. 

Laadklep + Topklep i.p.v. achterdeuren:
Laadklep Dhollandia 1000, 1500 of 2000 kg. Topklep met doorlopend scharnier en gasveren, waterkering en aluminium laadklepdorpel tegen portaal.

Dak
Opgebouwd uit geanodiseerd aluminium kap- en brute aluminium toogprofiel met een lichtdoorlatende polyester plaat. Geïsoleerd 25 mm dakpaneel tegen meerprijs.

Kleurstelling
Wanden en achterzijde in 3 gangbare witte cabinekleuren; omrandingen in geanodiseerd aluminium.

Elektra/verlichting
Aan de achterzijde worden de achterlichten in RVS lichtbakken gemonteerd. Aan de binnenzijde is de laadruimte standaard voorzien van 2 stuks plafonnière. Tevens wordt de carrosserie voorzien van wettelijk verplichte zijverlichting en LED topverlichting achter.

OPTIES

Het aantal opties is bijna onbeperkt. Van standaard oplossingen zoals opstappen, zijdeuren, pijpenluikjes, verschillende wandinvullingen, spiegeloverbouw, lat om lat, bindrail, sjorogen tot complete wanden met harmonicadeuren.

Naast een aantal standaard afmetingen, kan de GlobalCruiser worden gebouwd in de door u gewenste afmetingen.

Direct naar uw Cruiser dealer